Beş para eder mi varlığın? Ki yokluğun beni acıtsın
/div>
eXTReMe Tracker

25 Ocak 2008 Cuma

İyi Bak, Bu Sabah Güneşe

İyi Bak,Bu Sabah Güneşe

Güneş,günbatımında,
Camdan seslendiğinde bana,
Akşam olacak ve ben,
Yıldızlardan bir elbise,
Giyeceğim senin için,
Başımda taç olarak,
Hilal şeklinde Ay olacak,
Aşkımızın tahtına oturarak,
Dönüşünü bekleyeceğim,
Sabahın türküsünü,
Tan yeri ağarırken,
Güneşin merhabasıyla,
Sana Söyleyeceğim.

İyi bak,bu sabah güneşe,
Gülümseyerek bakacak,
Odanın camından sana,
Çoban yıldızı giderken,
El sallayacak,
Tebessümünde beni göreceksin,
Ve benim selamımı söyleyecek.

Ağaç dallarında kuşlar,
Şarkılar söyleyecek benden,
Sevda bahçelerinde çiçekler,
Daha güzel açacaklar,
Bu gün,yeni bir gün olacak,
Daha güzel bir gün,
Çünkü,seni bana getirecek.

Hiç yorum yok: