Beş para eder mi varlığın? Ki yokluğun beni acıtsın
/div>
eXTReMe Tracker

25 Ocak 2008 Cuma

Anlat

Anlat
Sonsuz boşlukta bir uçurum
Anlat bana beni anlat
Karanlıklara ışık tutsun
Anlat bana beni anlat

Karanlık sarmışken her bir yanı
Yıldızlar parlarmış içimde bir anı
Uykuya dalarken al yanına umutları
Anlat bana geceyi anlat

Gülen gözlerin nasıl parladığını
Solmayan güllerin güzel yanını
Ruhun derinliklerindeki aşkı
Anlat bana mutluluğu anlat

Sevmenin aşkın ne demek olduğunu
Aşk acısını bilirim aşkın mutluluğunu
Gerçek sevmenin mutlu sonunu
Anlat bana sevgiyi anlat

Hayatın güzel yönlerini bilirsen
Gülen gözleri görebilirsen
Bu dünyada mutlu olabilirsen
Anlat bana hayatı anlat

Anlat bana geceyi anlat
Anlat bana aşkı anlat
Anlat bana hayatı anlat
Anlat bana bana beni anlat

Hiç yorum yok: